State: California Clear all filters (8 of 111 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show

YourMechanic in Irvine, California - Leaking oil

1.0
Details
Hired for oil change, after mechanic left my vehicle is now leaking oil.
View full review
Review
#1426833 Review #1426833 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Loss
$100
Preferred solution
Full refund

YourMechanic in Rancho Cordova, California - No serious about appointment

1.7
Details
I scheduled a job 14 days in advance and the day if the appointment the assigned mechanic called to reschedule for nex day. Next day 2 hours before the time it was cancelled. Next appointment in a week and they charge me $20 cancelation fee. I should be abke to charge them instead.
View full review
Review
#1425511 Review #1425511 is a subjective opinion of poster.

YourMechanic in Los Angeles, California - SAVE YOUR MONEY & TIME GO Somewhere Else

I feel like I was robbed out of my money. I paid a total of $353 for the inspection fee and to put in a new alternator. Two days later, my car would not start. I now wonder if I really did needed that new alternator. I told him that I went to autozone and was told it was my alternator, I also wonder if he was going off of what I was saying.. instead of fixing the the actual problem.
View full review
Review
#1400977 Review #1400977 is a subjective opinion of poster.

Thieves invited to your house by yourmechanic

1.2
Details
Simply swindled right at my house. That’s exactly what happened. Handed over new parts to the mechanic which he pocketed and yourmechanic denies any plausible liability. The worst aspect is that this company does not care. If you are already a poor sap whose had any repair get them double checked now in the next 30 days which is when you can dispute the charges. Otherwise you truly are on your own
View full review
Review
#1364861 Review #1364861 is a subjective opinion of poster.
1.6
Details
The reservoir hose was split losing coolant, the Mechanic couldn’t reach the clamp started trying to say he might have to take off some parts I reached in & turned it for easy access then I had to tell him what tool to use my diagnostic of it still leaking is he didn’t...
View full review
Review
#1325650 Review #1325650 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • False advertising
  • Warrant false
Reason of review
Warranty issue
Loss
$170
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Tags
  • Your Mechanic
1.8
Details
If I could rate this company a zero, I would. The mechanic called and said the parts weren't available and he would come out around 11 or 12. Then I call and was told the parts still weren't available and the mechanic would be here at 5. Then I received a call saying...
View full review
1 comment
Anonymous
#1424035

Hi,

Thank you for providing your feedback. We would like to look more into this but are not able to locate your account based on the information provided.

Can you please send us your email at hi@yourmechanic.com or contact us at 1-800-701-6230 so we can see how we can help.

We look forward to your response.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1176187 Review #1176187 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Appointment timing
Cons
  • Continuously rescheduled appointment
Reason of review
The mechanic continuously rescheduled the appointment.
Preferred solution
Someone to fix my vehicle today!
1.6
Details
Yourmechanic auto mobile repair
Yourmechanic auto mobile repair
Yourmechanic auto mobile repair
Yourmechanic auto mobile repair
This company will not honor the mistakes of their mechanic. They do not care about their customers at all only money in their pocket. Had to take our car to a REAL mechanic that fixed all our problems caused by yourmechanic for 50 dollars. Honestly I would think that...
View full review
Review
#729471 Review #729471 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Ease of appointment online
Cons
  • Timely work done
  • Lack of communication
  • Repairs
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Auto Mobile Services
1.0
Details
I raved about Your Mechanic and convinced a single mom I know to call them. Not only did they charge $35 more than the agreed to amount for diagnostic, they're saying they charged so much because she booked two appts, this is not true. The mechanic replaced something,...
View full review
1 comment
Anonymous
#1302497

Hi,

We apologize for your negative experience with YourMechanic. We back our service by a 12 month/12,000 mile warranty.

You can find a copy of our warranty at yourmechanic.com/warranty. Please let us know if you have any questions.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1020026 Review #1020026 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Loss
$440
Preferred solution
Full refund

Contact YourMechanic Customer Service

Mailing Address:
2525 Charleston Rd #100
Mountain View, California 94043-1600
United States
Phone:
(800) 701-6230
All YourMechanic Contacts