Product: Yourmechanic Car Repair Clear all filters (38 of 38 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
1.0
Details
Put in job for simple transmission filter & 8qt fluid change, Mechanic arrived either did not want to do job or did not have parts. unbolted transmission pan drained 4 quarts and just bolted pan back on with old gasket and filter, over 7 quarts of transmission fluid...
View full review
Review
#1268442 Review #1268442 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Cons
  • No refund
  • Poor quality
  • Repairs
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$467
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Auto Mobile Services
  • Automobile services
1.0
Details
The guy seemed great at first and reliable ,inspected my car , told me the repairs that needed to be made . $500 later , and only a few weeks later the same exact problem happened. Which means all those repairs were for no reason at all because the same exact problem...
View full review
1 comment
Anonymous
#1474881

Hi Lisbeth,Thank you for taking the time to leave your feedback and apologies for any inconveniences with your vehicle concerns. We back our service by a 12 month/12,000 mile warranty.

You can find a copy of our warranty at yourmechanic.com/warranty.

We see that you have been contacted regarding the warranty findings from the follow-up visit for unrelated issue. Please let us know if you have any questions or would like to further discuss on the situation.Best regards,YourMechanic Team

Review
#1246686 Review #1246686 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Bad quality
1.2
Details
Schedule a appointment to get my window regulator for my passenger side front window, when the mechanic Eduardo arrived and half way completed the job. So I spent 226 and still no working window. When i asked why the window wasnt working he stated that i may have...
View full review
1 comment
Anonymous
#1446966

Hi,Thank you for taking the time to leave your feedback. We back our service by a 12 month/12,000 mile warranty.

You can find a copy of our warranty at yourmechanic.com/warranty.

Please contact us at 1-800-701-6230 or send a message to hi@yourmechanic.com if you have any questions or would like to discuss further about your vehicle concerns. We look forward to your response.Best regards,YourMechanic Team

Review
#1210499 Review #1210499 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Bad quality
1.9
Details
Got a quote and accepted. Appointment set and they canceled because they couldn’t get the parts. The parts are the most common issue on a Chevy/GMC truck. Axle seals $26. Highly Disappointed. If the quote is too good to be true, pay double for a real service..
View full review
1 comment
Anonymous
#1445767

Hi,Thank you for taking the time to leave your review. We would like to look more into this but are unable to locate your online account based on the information provided.

Please contact us at 1-800-701-6230 or send a message to hi@yourmechanic.com so we can see how we can help. We look forward to your response.Best regards,YourMechanic Team

Review
#1208941 Review #1208941 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Order processing issue
I will never, ever use this service again. I contacted them to have the valve cover gasket on my sons car replaced. When replacing the valve cover gasket it is also necessary to replace the intake manifold gasket and they did not include the part so the mechanic got...
View full review
1 comment
Anonymous
#1412263

Hi,

We back our service by a 12 month/12,000 mile warranty. You can find a copy of our warranty at yourmechanic.com/warranty.

We see that you have been in contact regarding this situation and provided with the next steps to take. Please let us know if you have any questions.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1150679 Review #1150679 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Cons
  • Customer service
  • False guarantee
Reason of review
Warranty issue
Loss
$384
Preferred solution
Full refund
1.8
Details
Shuddering and nearly stalling engine was the ossue, not internittent, constant. Joe hough was the mechanic they sent. 3 times and told iys fixed and credit card charged. Still not fixed as of dec 18th and i first contacted them for repair nov 8th.
View full review
1 comment
Anonymous
#1406720

Hi,

We back our service by a 12 month/12,000 mile warranty. You can find a copy of our warranty at yourmechanic.com/warranty.

We would like to look more into this to see how we can help you but we are unable to locate your account based on the information provided. Please send us your email to hi@yourmechanic.com so we can have a closer look.

We look forward to your response.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1150917 Review #1150917 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Bad quality
1.2
Details
We had a service scheduled and submitted our VIN and explained the issue before our appointment.We got a quote which seemed ok. The mechanic came and didnt have the correct part so he had to reschedule. He told me the service would take an hour or less. He came back...
View full review
1 comment
Anonymous
#1356197

Hi,

Thank you for your feedback. Can you please send us your email address? We would like to take a closer look into your account.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1080959 Review #1080959 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Pros
  • Convenience
Cons
  • Overpriced service
  • False guarantee
  • Poor quality
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$267
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Your Mechanic
hired thee folks to do the starter, a tune up and to fix my door and lock assembly on the drivers side I was very specific on the lock assembly and told them if the mechanic showed up without the lock assembly he wouldn't be able to do the job. Come appointment day and...
View full review
Review
#1175459 Review #1175459 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Poor customer service
Loss
$140
1.3
Details
Had Spark Plugs and Coils replaced. Mechanic was good until the end. He cleaned the Throttle Body which produced a lot of from Carbon Deposits. This for some reason produced a misfire on Cylinder 5. Rather than stay and figure out he just said to run it and it would...
View full review
1 comment
Anonymous
#1347209

Hi,

Thank you for leaving your review. Providing your own parts for the service does completely void the warranty.

We recommend that our customers book an inspection with us prior to booking a repair. The inspection will confirm the cause of the problem and ensure a more accurate repair.

Please let us know if you have any questions.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1069435 Review #1069435 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$283
Preferred solution
BUYER BEWARE. I HAVE NO HOPE THEY WILL DO THE RIGHT THING.
This jack *** thought prying off the engine position sensor on my Chey Venture with a pry bar was funny.He told me it was fixed meanwhile he almost ripped off the sensor by not using a wheel pulley. Cost me $550 to fix. 9 weeks for a check. They suck and you should...
View full review
1 comment
Anonymous
#1373860

Hi,

Thank you for your feedback. We are not able to locate your account based on the information provided.

Can you please send us your email address?

We would like to take a closer look into your account.

Best regards,

YourMechanic Team

Review
#1106432 Review #1106432 is a subjective opinion of poster.
Service
Yourmechanic Car Repair
Reason of review
theivery
Loss
$550
Preferred solution
go out of business